Meestgestelde vragen

De meestgestelde vragen van onze klanten hebben wij voor u op een rijtje gezet:

Heeft u nog vragen?

Wij beantwoorden uw vragen erg graag. U kunt contact opnemen met info@feestdjboeken.nl
Wij zullen deze dan zo snel mogelijk beantwoorden.

Ja, wij draaien in geheel Nederland. Wij komen dus ook graag in uw plaats!

Wanneer u een feest buiten Nederland geeft raden wij u aan contact op te nemen met info@feestdjboeken.nl

Ja, wij zijn allround DJ.
Ons specialisme is 70′s,80′s,90′s, dance classics, nederlandstalig.
Maar uiteraard zijn alle soorten muziek mogelijk. Vooraf bespreken we dan ook graag uw wensen.
Hierin kunt u precies aangeven welke muziek u graag wel en welke muziek u graag absoluut niet wilt horen.

U kunt ons op de volgende manier bereiken:
E-mail: info@feestdjboeken.nl
Telefoon: [Op te vragen via e-mail]

Onze opbouwtijd is als volgt:
We hebben 1,5 uur nodig voor aanvangstijd.
Stel u feest begint om 20:30 uur, dan moet de zaal om 19:00 uur beschikbaar zijn.

Wij hanteren de volgende standaard tarieven:
Eerste 3 uren: €200
Extra uren: €35

De prijzen zijn exclusief op-en afbouwkosten, vervoerskosten.
Voor een uitgebreid overzicht kunt u terecht op de tarieven pagina.
Voor een vrijblijvende offerte kunt u een e-mail sturen naar info@feestdjboeken.nl

Voor actuele beschikbaarheid kunt u contact met ons opnemen:
E-mail: info@feestdjboeken.nl
Telefoon: [Op te vragen via e-mail]

Ja, enkel bij uitzonderingen.
We draaien met voorkeur op onze eigen installatie. Mocht dit vanuit de locatie niet mogelijk zijn dan kunnen we in overleg kijken wat er mogelijk is.
Graag horen we van te voren wat er precies aan apparatuur aanwezig is.

 

Voor een vrijblijvende offerte kunt u een e-mail sturen naar info@feestdjboeken.nl